Rabu, 09 September 2015

Happy Milad Nak Rayyan , udah 3 tahun usiamu :*

Ah lama saya tidak menyapa Blog ini

Bismillah mau menulis cerita kehidupan lagi , wktu boleh berlalu tapi cerita hidup kita tuliskan untuk menghilangkan jejak serta kenangan kepada generasi:)

malam ini sebelum saya mengerjakan kerjaan lainnya
saya mau cerita dulu tentang Rayyan yang sedang merayakan tanggal kelahiran :) yang ke tiga
Rayyan itu anak yang ekspresif :) kalau dari kecil saya melihat bakatnya ya
senang dengan bunyi bunyi , semisal musik :D
mudah joget , mudah nyanyi , mudah meniru dll unik banget , lain dari keunikan kakaknya Azzam
semoga kelak dengan bakatmu mendatangkan kebaikan ya nak

Rayyan di tiga tahunnya udah sering ngambek nih hahah :D
dikit dikit ngambek...qiqiqi....kalau ngambek udah kek pemain filem deh nak
pinter banget casting nih Rayyan :D

secara tiba tiba , saya berniat ajak anak anak keluar , hal yang sangat jarang saya lakukan haha
keluar malam :D ,
 Rayyan ....Rayyan mau apa?
dan dia jawab apa? :D mau Pizza ummi , ke mall ya ummi
sayapun tercengang .....nih anak tau dari mana mall ya , emaknya aja jarang ke mall hahaha

Lanjut
Rayyan Mau makan Kue nak ?
Mau ummi , yang ada lilinnya ya ?
mmm ..okey ntar kita lihat ya nak :D

diperjalanan , saya mampir ke kedai kue beli kue sederhana dan seadanya :D
gapapa deh yang jelas Rayyan senang
lanjut kita foto dulu , do'a

Ah anak anakku :)
aku sayang kalian deh ya , sedihnya malam ini ga lengkap ya tanpa abi
semoga segera kita berkumpul kembali lagi ya :D

Doa Ummi Khusus buat Rayyan di usianya kini
" Rayyan ....jadilah berarti seperti namamu nak , Rayyan tetap menjadi anak yang ceria, happy ..jadi kebanggaan orang tua , semoga umurnya selalu dalam kebaikan ya nak ...."

Pict 1 : Rayyan at Kedai Kopi Kalpataru Malang



Pict 2 : we r Praying :D



Rayyan Gemessss :D 


Rayyan Month By Month


Tidak ada komentar:

Posting Komentar